minlillaprins

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Jennie Andréasson - 17 januari 2012 20:35

Vad skönt, nu är den vaccinationen klar. Men han var jätte duktig! Men han skrek mycket mer denna gång    Men sen efter vi satt ett tag utanför så blev han glad o pratade med dom andra bebisarna/barnen som var där. Vad han kan min lilla charmis! 

O dom vägde o mätte han oxå, så nu är han 70 cm lång och väger 8615 g. Min stora pojke! Men han är så smal o fin så det syns inte att han väger så mycket.

Men dom är impade på hur Wille utvecklas o hur glad han är, stoltmamma! 

Sen på hemvägen somnade han, han var helt slut. Det förstår jag. Hihi. Men han somnade vid typ sex men har vaknat några gånger men sover så skönt nu. Funderar på om jag ska mysa ner mig i sängen snart jag med! Men vi får se, kanske fastnar på facebook ellet så. O jag har köpt en skit snygg klänning, längtar tills den kommer. Så testa den när den kommer sen gå ner lite i vikt så det sitter perfekt!    


Här är klänningen  :


 


O här är min underbara son när han hade somnat på väg hem ifrån BVC. Mamma är så stolt! 


    Älskar dig! 


Men nu ska jag kolla på NCIS sen sova tror jag. Godnatt. BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 17 januari 2012 07:44

 

Kent o Wille, mina älsklingar  (Tror det var på brorsan födelsedag detta kort är taget 17/12-11)


Idag är det dags för Willes 6 månaderskontroll o vaccinatin. Är lite nervös men det går nog bra. Han var så duktig förra gången oxå. Men det känns jobbigt om han skulle bli sjuk som förra gången, mammasbebbe 

Men det går nog bra!  På fredag blir han 6 månader, så fort det går!    


Just nu sitter vi o kollar lite på tv. Eller ja Wille leker lite o jag sitter vid datorn, men tv:n är faktiskt på  

Wille har fått gröt o jag mitt te. Så nu tror jag att jag ska ta en macka sen blir det nog mys i soffan.  


Wille vaknade först halv ett o då hade jag typ sovit en timme sen vägrade han somna om men efter en flaska( efter ca 1 1/2 timme) så somnade han om o sen vaknade han typ 20 över 6. Yeah,,,,,eller inte. Hade gärna velat sovit längre men var piggare då än när han vaknade vid halv ett. Men så är det att ha busfrön till barn, hihi 


Men nu ska jag käka frukost sen blir det kanske vila en stund, det brukar Wille vilja ha så. Men skriver nog sen om hur vaccinationen gick!


BYE!!!      

Ovido - Quiz & Flashcards