minlillaprins

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennie Andréasson - 25 januari 2012 18:33

Idag var vi på mammagruppen det var trevligt första gången för detta år. Det var trevligt o alla barnen hade vuxit mycket, det tyckte dom att Wille oxå hade gjort. Dom blev så förvånad av att Wille kunde ställa sig på knäna o så, hehe. Han kan han, min lillabebbe Stolt mamma! 


Snart ska Wille sova så ska passa på o mysa lite nu, men här kommer en bild som jag tog på han nyss efter vi hade satt på pyjamasen o kliar ögonen, lilltröttisen då  :


   

Love u!  


Detta får avsluta detta inlägg!

BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 23 januari 2012 12:59

Hejsan! Idag vaknade Wille vid typ 5.20 sen somnade vi om vid typ halv nio sen vaknade vi nästan halv tolv! Men skönt var det! Tyckte nog Wille oxå, fick mysa lite med mamma sin 

Idag händer inte så mycket blir bara hemma, men det är skönt det oxå!

O när jag drog upp persiennerna  så såg jag att det hade SNÖAT MER, Roligt att det hade det men ändå så känns det så sent att det kommer nu. Men mysigt ändå! 


Igår så hände inte så mycket heller vi åkte hem till mamma en sväng. Sen hem o spela bingolotto, se på Så ska det låta sen var det efterlängtade WALLANDER!   Härlig kväll men tiden går så fort! Men nu ska jag o Wille käka nått. Skriver kanske sen eller så!


Tar med bilden som jag tog på Wille när han låg o sov     :

Älskar det pyjamasen tycker den är så fin o ännu finare är pojken som har den på sig.   Love u! 



BYE!!!!   

Av Jennie Andréasson - 21 januari 2012 18:23

Idag var vi på min brorsdotters kalas som fyller 4 år. GRATTIS SAVANNAH! 

Sen följde jag med syrran in till stan en sväng sen hem o då gjorde älsklingen mat, biffar med potatisgratäng o sås, mmmmmmmm vad gott!  

Älskling har lagt Wille som var helt slut efter detta kalas, hihi 

Nu blir det fimmys! Här kommer det lite bilder sen kalaset  


Savannah  

 


Savannahs tårta men h:et fick ej plats, men fin ändå  


Brorsan,Savannah o Emma  

   


Älskling,Wille,Emelie (syster),Cliff (Emelies pojkvän), mamma   


Jag, Wille (ser ut som rudolf   ) o älskling  

 

Var bara tvungen o ta kort på Wille när han hade mitt pandband på sig, hehe    

   


Detta får avsluta detta inlägg, BYE!!!  


  

Av Jennie Andréasson - 20 januari 2012 20:12

Idag blev det en riktig mysdag med mamma,syster Sarah, Ronja o Wille 

Åkte till Sarah o Ronja vid halv tolv tiden sen gick vi ut o åkte pulka o Wille fick åka pulka för första gången och idag är min lilla älskling 6 månader. 

Kan inte fatta 6 månader redan!     

Sen var vi inne hos dom ett tag sen åkte vi hem o då följde jag med Sarah till stan sen åkte vi hem o nu sitter jag här o min lilleplutt sover o älsklingen kollar på tv. Det ska jag oxå göra nu

O idag kom min klänning oxå, skit fin!!!  

Men ska kolla på tv nu! 


Här kommer lite bilder från dagen!  :


Wille i bilbarnstolen innan vi skulle åka pulka  

 


Ronja i bebis pulkan  



Wille i bebis pulkan för första gången  

   


Ronja o Wille när vi åker pulka  



Det var min underbara dag det! Ha det bra! Imorgon fyller min brorsdotter 4 år!     Fattar inte det går for fort!


BYE!!!!  

Av Jennie Andréasson - 19 januari 2012 19:03

 


Idag har det varit en lugn o mysig dag.   

Förlängning av det som har hänt på dan: Trodde Wille var trött vid sju men då ville han bara busa o trök upp sin rumpa i ansiktet på mig när jag halv sov o han hade bajsat oxå så det var en trevlig uppvakning, haha  


Sen gick vi o käkade frukost sen somnade Wille i babysittern o då gick vi o la oss o somnade till tjugo i tolv, hehe. Men vi låg o myste ett tag i sängen, så mysigt sååååå!  


Sen har vi bara tagit det lugnt o busat o legat i soffan o myst.  

En härlig dag!  

Men nu ska jag kolla tv...


BYE!!!   

Av Jennie Andréasson - 19 januari 2012 08:57

Godmorgon alla!


Wille sov sådär i natt. Men det gick bra iaf.    Men älskling var så snäll så han gick upp med Wille vid typ fem men han ska ändå till jobbet så sen väckte han mig tio över sex typ.  Helt slut var man då    


Men Wille var pigg o glad. Sen vid sju verkade han trött så då gick vi o la oss men då ville han bara busa så då gick vi upp o käka frukost. O bara för en stund sen gnällde Wille mycket hade tänkt tagit upp han o gå o lägga oss en stund men sen hör jag att han blir tyst så tittar på han o då har han somnar. Mammas älskling  


Här sitter han o sover med leksaken "myggan" i famnen


  Gullhjärtat mammas! 


Men nu ska jag lägga ner han i sin säng.    


BYE!!!  


   

Av Jennie Andréasson - 18 januari 2012 22:57

Hej! Idag kom korten på Wille sen han föddes o så! Jättekul o se! Det går ju så fort! O nu väntar jag på förstorningen på han!  


Men nu måste jag sova är så trött. Skriver nog mer imorgon!


(  Tar ett kort på kusin Ronja och Wille. Taget i fredags 13/1-12 , första gången Wille kröp lite då med, mammas älskling  o mosters älskling oxå   )

 

SÖTNOSAR!!!  

  

Godnatt BYE!!!   

Av Jennie Andréasson - 18 januari 2012 08:04

 

( Bild sen systerdotter/kusins Ronjas födelsedags kalas 11/12-11 fast hon fyller den 8/12-11  )


Wille var lite bråkig i natt men det förtstår jag efter sprutan men älskling var så snäll så han gick upp med han, tack!  

Sen vaknade jag vid fem i sex typ innan älskling skulle åka så då la han Wille bredvid mig så sov vi till halv åtta ca.  


Nu blir det frukost sen får vi se vad som händer,. blir nog bara hemma. Men det är skönt det med. o mysssssa   

Wille har feber nu på morgon men det är ju en biverkning dom kan få o det fick han förra gången oxå.

Men det blir nog bra tillslut! 

Hoppas kosten kommer idag som vi beställt o förstoringen!     


Men nu ska jag o Wille äta frukost. Nu är det 2 dagar kvar tills Wille blir 6 månader!  Ojojoj,,,, fort de går!


BYE!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards