minlillaprins

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

Vilken dag!

Av Jennie Andréasson - 15 maj 2012 11:20

Hejsan alla!

Denna morron har ej varit den bästa. Wille har varit lite dålig i magen o sånt. O varit gnällig så har ej varit så roligt o vägrade o sova oxå. Men till slut somnade han, skönt. Han behöver det!


O nu ska jag sätta mig o ta det lugnt ett tag o hoppas på att Wille sover ett tag. Stackarn vaknade av att Kents tele ringde halv två i natt. Hur kan man göra så, liksom när folk har barn.....Jaja


Nu ska jag ta det lugn o varva ner.

Ha det bra!



 


Sötbäbis!!!!!!    


BYE!!!    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Andréasson - 29 april 2013 22:07

        Du är mitt allt!  

Av Jennie Andréasson - 25 mars 2013 16:30

      Hej alla! Såg nu att den senaste gången jag bloggade var den 4 december. Det var ca 3,5 månad sen!    Men ska försöka uppdatera lite mera nu. Har så mkt som händet just nu.Just nu har jag praktiken o läser en distanskurs. Man har Wille, si...

Av Jennie Andréasson - 4 december 2012 10:27

Hejsan! Var vädigt länge sen jag bloggade! Inte lätt, har mkt o göra. Pluggar,är med familjen o mkt mer. Men det är full fart här som vanligt, men det är så det ska vara!      ja just idag så blev jag hemma med Wille eftersom han är dålig, fe...

Av Jennie Andréasson - 8 oktober 2012 14:15


Hej alla! Nu är det så mkt o tänka på. Ska fixa klart praktiken som ska börja på måndag. Så jobbigt när det blir så mkt samtidigt... O Wille stackarn är snorig o hostig. Tur att jag har denna vecka som typ "ledig vecka" så jag inte missar så mkt. Men...

Av Jennie Andréasson - 7 oktober 2012 21:26

Hej alla! ja, ser nu att det e typ 5 månader sen jag skrev på bloggen så tänkte att jag behöver uppdatera lite kanske    Som ni säkert förstår så har mkt hänt på dom här 5 månaderna. Wille började gå för 5-6 månader sen när han var typ 9-10 må...

Skapa flashcards