minlillaprins

Alla inlägg under februari 2012

Av Jennie Andréasson - 6 februari 2012 22:04

Idag fyller mamma år. Grattis världens bästa mamma! Älskar dig!  





Men nu till lite ledsamheter, vill så gärna förlova mig. Vi har pratat om det flera gånger men det är så himla dyrt med förlovnings ringar i guld o det vill vi helst ha. Så det blir nog aldrig av känns det som, blir faktiskt tårögd av att känna att min högsta önskan inte kommer att falla in förens om hur många år som helst eller när man blir rik, o det kommer ju aldrig hända, åhhhhh!!!    



 Jag o Wille 


   

Av Jennie Andréasson - 2 februari 2012 22:01

Hejsan!

Det har inte blivit mycket bloggande. Har varit mycket hos mamma sen har man glömt bort bloggen. Men tänkte att jag måste skriva nått litet.

I onsdags (igår) var det mammagrupp för andra gången denna "termin". Väldigt trevligt, vi fick lära oss lite om barnsäkerhet o vad man gör om barn sätter i halsen. Väldigt lärorikt!


Lilläkslingen sover sen efter sju. O storaälsklingen somnade på soffan o här sitter jag, hehe.


Älskling är så avis på att Wille sover så länge när han sover med mig på vardagarna men på helgerna sover han inte lika länge, hehe. Duktig son man har. Speciellt mot sin mamma,    


O han växer o står i, hihi.   


Avlsuter detta inlägg med en bild på Wille efter han badade idag, han ser ut som en liten bebis igen Det går för fort!   


  Älskar bilden   , knäppt med mobilen,


BYE!!!  O godnatt!  

Ovido - Quiz & Flashcards