minlillaprins

Alla inlägg under november 2011

Av Jennie Andréasson - 20 november 2011 08:00

Gud va skönt, Wille sov så duktigt inatt/morgonen. Han somnade igår efter sju höll på o böka lite men sen från typ klockan 8 så sov han till tre. Ammades sen vaknade han vid typ 6 o då trodde jag att han ville gå upp men då somnade han om till typ en timme senare men det var mitt fel för jag rörde mig o då vaknade han o då fick han lite mer mat sen låg vi o myste. Så mysigt så!  

Men nu sitter Wille i babysittern o kollar på tv, det älskar han! O jag sitter vid datorn o Kent sover på lilla soffan han sov där i natt så det kanske var därför Wille sov så bra? Vem vet? Men skönt att kunna få sova lite men jag somnade iaf inte förens typ ett eller så, men känner mig hyffsat utvilad o det är bra!   ( Kent snarkade mycket det var därför han fick sova där.)


O idag är min lillebebbe 4 månader! Herregud, fattar inte varför detgår så fort! Förstår varför folk säger nu att man ska ta vara på denna tid!  För det går verkligen undan!!! Men det är så underbart att få se min älskling utvecklas!  


Undra vad som händer idag, hmmm.... Mycket massa mys iaf, kanske en promenad om man vågar? Det var ju så halt igår!   

Vill gärna åka till dollar o kolla lite, får se om man kan övertala Kent. Annars kanske det bara blir en mysig hemma dag o städa lite kanske. Jaja, det visar sig. Nu ska jag kolla lite på "Händiga Manny" med Wille. 


BYE!!! 


Just ja, idag är dagens bild på mina älsklingar, tror Wille var 2 månader. Men vågar inte riktig säga, men han e så underbart fin o söt min pojk! Det bästa som hänt mig (Kent oxå så klart!          :        

Av Jennie Andréasson - 19 november 2011 21:42

Herregud va dagarna går fort! Känns som om man inte hinner någonting. Önskar att det fanns fler timmar på dygnet.

Och imorgon blir min lillaprins 4 månader! O gud va fort det går! I förr igår fick han smaka potatis o idag fick han smaka morot, han tyckte det smakade så äckligt! Såg så roligt ut men han måste ju vänja sig, men det tar ju sin lilla tid.  


Man ser hur han växer så otroligt mycket, det tyckte dom på mammagruppen o då hade det bara gått ca 2 veckor sen vi träffades. Han har blivit så lång o "pratar" på sitt egna lilla vis hur mycket som helst! Så kul o höra när han vaknar o låter så.      I förr igår så satt jag o pratade med mamma i telefon sen kollade jag till Wille o då låg han på sin matta på golvet sen en liten stund efter så kollade jag tillbaka o då låg hans ben o rumpa utanför mattan o han låg på sidan så han måste ju ha vänt sig o jag missade det.   Men det blir väl flera gånger hoppas jag! 


Men nu ska jag kolla på film. BYE! 


Willes fina min när han äter potatis får bli dagens bild!   Mammas fina prins!  


 

Fin bebbis!!!  



Här är bilden innan han vänder på sig tror jag det är  :

 

Av Jennie Andréasson - 8 november 2011 16:02

Ja ni, sitter här o dricker lite jucie o kollar på kalendern o ser att det är 12 dagar kvar tills Wille blir 4 månader. Det är ju inte helt klokt! Fast man märker att han växer så det knakar. Börjar "prata" mera o sånt. Så roligt o underbart att se hans utveckling!

Älskar min lillaprins!      

Nu mysa med min älskling o snart kommer min andra älskling hem! Livet är så j*vla underbart! Kan inte vara lyckligare!  

BYEBYE!   

Av Jennie Andréasson - 5 november 2011 20:12

Hej! Har inte hunnit bloggat som vanligt, händer mycket nu. Wille växer o växer sen har man umgåtts med familjen mycket! 

Men men, ni förstår nog. Men nu kan jag ej skriva mer min son vaknade.


Godnatt, BYE!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards