minlillaprins

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Ett leende på läpparna

Av Jennie Andréasson - 9 mars 2012 07:54

Tjena! Idag fick man lite sovmorgon men Wille hade svårt att somna om vid kvart över sex o halvsov/vaknade hela tiden men tillslut somnade han och jag orkade inte gå upp heller men sen vaknade vi vid tjugo över sju, lite bättre iaf. Och det första man ser är ett STORT LEENDE LÄPPARNA det var så mysgt att vakna till! Han blev så glad att man var vaken, hihi     Nu blir det lite frukost sen bara myssssss hela dan!   


Igår åkte jag, Wille, mamma och min moster till valbo och åkte och träffade mamma och mosters moster. Så det var så kul och träffa henne igen 


Ja ni, nu är det ingen lugn stund längre, Wille kryper överrallt, man hinner inte med. Haha, men det är mysigt oxå! 


Börjar få lite hosta och ont i halsen oxå, men det ska ju kännas att man lever, hehe. Men det är en viss person som har stulit min stjal så kanske därför,hmm...   Men nu ska vi äta lite frukost här hemma. 


Lägger upp en bild på Wille sen vi knäppte kort för att vinna MAMnappar   

    


Nu får detta avsluta detta inlägg! =)


BYEBYE! (så länge)  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Andréasson - 29 april 2013 22:07

        Du är mitt allt!  

Av Jennie Andréasson - 25 mars 2013 16:30

      Hej alla! Såg nu att den senaste gången jag bloggade var den 4 december. Det var ca 3,5 månad sen!    Men ska försöka uppdatera lite mera nu. Har så mkt som händet just nu.Just nu har jag praktiken o läser en distanskurs. Man har Wille, si...

Av Jennie Andréasson - 4 december 2012 10:27

Hejsan! Var vädigt länge sen jag bloggade! Inte lätt, har mkt o göra. Pluggar,är med familjen o mkt mer. Men det är full fart här som vanligt, men det är så det ska vara!      ja just idag så blev jag hemma med Wille eftersom han är dålig, fe...

Av Jennie Andréasson - 8 oktober 2012 14:15


Hej alla! Nu är det så mkt o tänka på. Ska fixa klart praktiken som ska börja på måndag. Så jobbigt när det blir så mkt samtidigt... O Wille stackarn är snorig o hostig. Tur att jag har denna vecka som typ "ledig vecka" så jag inte missar så mkt. Men...

Av Jennie Andréasson - 7 oktober 2012 21:26

Hej alla! ja, ser nu att det e typ 5 månader sen jag skrev på bloggen så tänkte att jag behöver uppdatera lite kanske    Som ni säkert förstår så har mkt hänt på dom här 5 månaderna. Wille började gå för 5-6 månader sen när han var typ 9-10 må...

Ovido - Quiz & Flashcards