minlillaprins

Alla inlägg den 11 januari 2012

Av Jennie Andréasson - 11 januari 2012 21:27

Jaha ni,,, fattar inte att jag inte kan kontrollera mitt behov av godis m.m, fast jag vill så gärna. Men måste sluta nu!!!!! Orkar inte ha det så här. Vill leva ett sunt o bra liv o vara glad o pigg! (fast tycker själv att jag är det) Men skulle vilja kunna ha vilka kläder jag vill, kunna gå i bikini utan att skämmas. Men hoppas det tar sig snart!     




Men nu till lite bättre saker! Min lillaälskling ställde sig helt på knäna idag, han håller på o krälar så mycket men mest att han trycket sig bakåt o nu hittar han allt papper som hamnar på golvet, busunge!   Är så underbart o se hur han försöker verkligen krypa, men ändå känns det lite ledsamt eller vad man säger för det går så fort. Det får inte gå så här fort.   

Är lite nervös tills på tisdag för då ska Wille få vaccination, usch.... Hatar det. Känns så jobbigt när han börjar gallskrika men sist vi var o fick vaccination så gallskrek han bara en liten stund sen började han skratta lite, o han blev lite dålig efteråt men det kan man ju bli. Hoppas han inte blir så ledsen för då gör det ont i hjärtat på mig, mammas lillaprins 


Men nu får ni ha det så bra, ska försöka fixa in lite nya bilder på min plutt men här kommer två bilder iaf!  


Här var han ca 16 timmar  

   


O här är han 5 månader o 8 dagar 


   


Det går så otroligt fort! Så som alla säger, ta vara på den lilla tiden ni får med dom små. Det går så fort!

Om 9 dagar blir Wille 6 månader fattar inte att det går så fort, kan man inte stanna tiden en stund? 


O måste bara lägga upp denna bild sen någon vecka före jul tog jag denna  

      

Mammas fina pojke!    

Ovido - Quiz & Flashcards