minlillaprins

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2012

ungefär 5 månader sen

Av Jennie Andréasson - 7 oktober 2012 21:26

Hej alla!


ja, ser nu att det e typ 5 månader sen jag skrev på bloggen så tänkte att jag behöver uppdatera lite kanske   


Som ni säkert förstår så har mkt hänt på dom här 5 månaderna. Wille började gå för 5-6 månader sen när han var typ 9-10 månader gammal så då förstår ni att mkt har hänt o det är full fart på han. Men det är så underbart o se hur han utvecklas.
Men som sagt mkt har hänt vi har varit i Kolmården hela familjen, alla syskon o kusiner på min sida av familjen så att säga. Så vi hade det hur underbart som helst. Längtar tillbaka dit så mkt!   

Men hur som helst. Wille har fyllt 1 år den 20 juli o det kändes så overkligt, mammas lilla pojke blir så stor. Men eftersom Wille utvecklas så fort så har allt gått så fort o det känns som han är mkt äldre än 15 månader.



O den 7 augusti började han på dagis, o blev så överlycklig att Wille fick på det dagis som jag verkligen ville ha! Visst ligger det en bit bort men har cykel o går ändå i skolan så. Just ja, började i skolan den 20 augusti har börjat plugga omvårdnad igen, så e stolt över mig att jag kan ta upp studierna igen. Fast det är mkt annat som händer.


O Wille gör mig så otroligt stolt, är så underbart o vara mamma. Önskar inget annat!
O för 2 veckor sen blev jag moster igen till lilla Leon, (min syster Emelie) såklart att man blev sugen på en till men det får vänta ett tag till, får låna lite ist.


Men nu lägger jag upp lite bilder o låter dom tala för sig själv. Fråga om det e något ni undrar över!  



  
En glad kille   



 
Wille i sin säng på hotellet i Kålmården   25/7-12


 
Vann en angry bird till Wille i Furuvik  


 
Vann äntligen denna stora boll som Wille verkligen ville ha. O det var jag som vann det åt han  


 
Mor o son  


 
En glad kille efter vi hade cyklat hem ifrån dagis  


 
Äntligen sitta i vagnen!  5/10-11


 
Hjälpa pappa o höst städa lite  6/10-12


 
Trött o sjuk, ingen bra kombinatin    7/10-12


Sådär ja, skrivit lite o sånt. Kommer nog ihåg det mesta jag ville berätta, bara fråga om ni undrar något! Bara roligt o se om någon läser bloggen  
Som ni ser så kom jag ihåg några datum när vissa bilder är ifrån, men det är några jag inte vet men dom är sen i somras i typ juni eller så. Men nu ska jag avsluta detta inlägg. Ha det så bra alla så ser vi när ett nytt inlägg kommer upp   


BYE!!!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Andréasson - 29 april 2013 22:07

        Du är mitt allt!  

Av Jennie Andréasson - 25 mars 2013 16:30

      Hej alla! Såg nu att den senaste gången jag bloggade var den 4 december. Det var ca 3,5 månad sen!    Men ska försöka uppdatera lite mera nu. Har så mkt som händet just nu.Just nu har jag praktiken o läser en distanskurs. Man har Wille, si...

Av Jennie Andréasson - 4 december 2012 10:27

Hejsan! Var vädigt länge sen jag bloggade! Inte lätt, har mkt o göra. Pluggar,är med familjen o mkt mer. Men det är full fart här som vanligt, men det är så det ska vara!      ja just idag så blev jag hemma med Wille eftersom han är dålig, fe...

Av Jennie Andréasson - 8 oktober 2012 14:15


Hej alla! Nu är det så mkt o tänka på. Ska fixa klart praktiken som ska börja på måndag. Så jobbigt när det blir så mkt samtidigt... O Wille stackarn är snorig o hostig. Tur att jag har denna vecka som typ "ledig vecka" så jag inte missar så mkt. Men...

Av Jennie Andréasson - 19 maj 2012 18:49


Hej alla!Idag var Wille o jag ute på promenad o Wille somnade i vagnen. Han har haft 39,9 graders feber i 2 dagarn nu, stackarn. Men alvedonen hjälper ett tag iaf. Hoppas han blir bättre annars får man väl ringa ner till BVC eller så. Igår gjorde vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards