minlillaprins

Alla inlägg under december 2011

OJ!

Av Jennie Andréasson - 28 december 2011 07:35

Hej, förlåt att jag ej har skrivit nått det är inte så lätt att orka skriva nått när man har en liten bebbe! Men mysigt är det. Han växer o växer o har lärt sig vända sig från rygg till mage. Det går så otroligt fort. Han är nu 5 månader o 8 dagar. Mammas lilla bebbe 


Vet ej om jag kommer att skriva nått mer på bloggen nu men det kanske ni förstår(ni som läser den förstårs) men ska försöka skriva lite då o då iaf. Men är jätte glad för en till sak är att jag skrev nationella provet i matte A igen och då fick jag 26/60=G o då frågade jag min lärare om jag hade klarat kursen o det gjorde jag! SUPER NÖJD! Tack vare min lilla älskling! 


Måste berätta oxå att Wille har börjat äta lite småportioner o gröt så nu märker man verkligen att tiden går så snabbt! Min lilla bebis växer för fort!  


Men nu ska vi fortsätta mysa lite. BYE!  


Men ni får en mysig bild på Wille!    


 


Du är så underbar! Det bästa som hänt mig! Älskar dig så mycket min son! Du är så UNDERBAR!!!    

  

Ovido - Quiz & Flashcards