minlillaprins

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Jennie Andréasson - 16 januari 2012 11:55

Här hemma har man en liten bråkig unge    Han vaknade precis när jag höll på o somna vid typ tolv sen vaknade han vid två igen o vägrade somna om sen vaknade han vid fem o sen vaknade han typ vid sex när Kents klocka ringde, åhhh.. då skulle jag göra allt för att få sova vidare...zzzzzzzz! Men det är undebart med barn iaf!  


Sen gick vi o la oss igen vid ca halv åtta för Wille var trött (o jag med  ) men han vägrade somna om, han var så övertrött så då gjorde jag iordning en flaska till han o då somnade han efter den. O jag med, sen vaknade vi vid elva typ. Så det var så härligt att vakna då!   för jag var så trött alltså  


Bild sen igår  

 

Mammas lilla buse    


Men just nu gör Wille lite pruttljud med munnen o "skriker" som en tjej låter det som,   hehe. Får se vad som händer idag men nu ska jag hitta nå o äta.


BYE!!!!   

Ovido - Quiz & Flashcards