minlillaprins

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennie Andréasson - 25 mars 2013 16:30

     
Hej alla!
Såg nu att den senaste gången jag bloggade var den 4 december. Det var ca 3,5 månad sen!   

Men ska försöka uppdatera lite mera nu. Har så mkt som händet just nu.
Just nu har jag praktiken o läser en distanskurs. Man har Wille, sin lilla familj o se efter  

O sen ska man hinna med restan av allt man gör. Så det är mkt som händer. Kanske låter lite men finns mkt arbete bakom allt. Därför man jämt är slut o knappt orkar sitta vid Facebook o då är det illa!!!


Men idag är Wille 1 år o 8 månader o växer så det knakar! Mammas prins  

Han utvecklas o pratar mkt o man förstår så bra vad han vill o allt. Han räknar duktigt o är så underbar! Fast lite bråkig, men så kan dom vara oxå   


Men på söndag är det första gången Wille ska gå på ett barnkalas! O mammas stora pojke  

Så då ska dom vara utklädda till pirater o prinsessor.   

Så syrran o jag ska åka till stan o fixa både presenter till barnen som fyller år (syskon) o köpa maskeradkläder till Wille o Nova.   


Men nu ska vi käka lite. Ha det så bra så uppdaterar jag så fort jag kan!   


BYE!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards