minlillaprins

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Jennie Andréasson - 13 januari 2012 21:39

 

O idag hände en underbar sak. Min lillaälskling ställde sig helt på knäna o kröp lite!  Mamma är så stolt!  sen såg det ut som han höll på o sätta sig på rumpan flera gånger ! Blev så lycklig o tårögd när jag såg allt ha kan göra fast han är så liten. Det går för fort! Vill att tiden ska saktas ner lite så jag hinner ha min lillaälskling liten länge! 


Nu väntas det bara att han ska börja krypa riktigt det dröjer inte länge till,  


Ne nu ska jag gå o lägga mig, är så trött. Men imorron väntas en ny spännande dag med min Wille  Så ptroligt o se hur fort han utvecklas o kan så mycket 


Men är nervös tills på tisdag för då är det vaccin som gäller igen, stackars mammas bebis. Men det går nog bra han är så duktig så  

Nu är det 7 dagar kvar tills han blir 6 månader, fatta hur fort det har gått!   Känns som jag födde han bara för ett litet tag sen, allt går för fort!  

Godnatt alla! BYE!!!       

Ovido - Quiz & Flashcards