minlillaprins

Alla inlägg under april 2012

Av Jennie Andréasson - 23 april 2012 12:51

Hejsan!

Det var ett tag sen det bloggades men det är upp o ner med det hela tiden. Ibland orkar jag o ibland inte, hehe. Men det är ju så med en 9-månaders pojk som aldrig är stilla o bara bus o hyss hela tiden. Men mysigt är det!!! 







Men kan berätta lite som hänt,  



 

Har varit o hälsat på mycket hos mamma och i lördags var jag,Wille,syrran o Ronja till valbo o hade en trevlig dag  

Umgåts lite med andra syrran o Nova med. Jag o syrran var ute o körde lite i förra vekan. Var roligt men läskigt eftersom det var första gången men det kommer nog att gå bra. Syrran var en bra lärare o talade lungt o inte stressade en så det var super!!! O i lördags kom Linnea hit o vi satt o prata o umgicks, trevligt värre! 


O nu, eller ja typ 1 månad har Wille börjat ställt sig upp mot soffan o sånt. Han e så snabb min lilleprins  

Sen börjar han få 2 tänder nere, i fram liksom. Så sötttt!!! 


Så livet leker kan man säga, har en underbar familj o vänner!   


O det bästa jag vet är att vakna till Willes leende o pratande på morgon. O nu har lärt sig o säga "Dada" oxå o ibland säger han "Nana" så vet inte om han menar mamma då, men tror det, hihi. Men har har varit mycket mammakär nu på senaste o det är både jobbigt o mysigt på samma gång. Men underbart oxå! 


Ne nu ska jag käka lite lunch, Wille har redan ätit lunch så nu är det min tur.  


Bjuder på denna bild, togs i fredags när han blev 9 månader  :   


       


Det går så fort, liksom om typ 3 månader blir han 1 år! Jag fattar inte!  


Men nu får ni ha det så bra!


BYE!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards