minlillaprins

Alla inlägg under maj 2012

Av Jennie Andréasson - 19 maj 2012 18:49

Hej alla!
Idag var Wille o jag ute på promenad o Wille somnade i vagnen. Han har haft 39,9 graders feber i 2 dagarn nu, stackarn. Men alvedonen hjälper ett tag iaf. Hoppas han blir bättre annars får man väl ringa ner till BVC eller så.
Igår gjorde vi inte så mycket men i torsdags var vi hem till Willes gammel farmor o grattade henne. Trevlig värre!


Men har varit ganska lugnt nu när Wille inte är nå pigg.

Han somnade för typ en kvart sen så hoppas att han sover bättre inatt än igår natt. Han var så varm stackarn  


Fint väder har det varit iaf så det är ett stort hihi  


Men nu har jag inte mycket mer o skriva. 

Hörs när vi hörs! Hoppas på att Wille blir frisk nu bara!  


 

Wille börjar bli lite lockig så tog kort på det. Mammas älskling! Älskar dig mest överallt annat!      




BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 15 maj 2012 11:20

Hejsan alla!

Denna morron har ej varit den bästa. Wille har varit lite dålig i magen o sånt. O varit gnällig så har ej varit så roligt o vägrade o sova oxå. Men till slut somnade han, skönt. Han behöver det!


O nu ska jag sätta mig o ta det lugnt ett tag o hoppas på att Wille sover ett tag. Stackarn vaknade av att Kents tele ringde halv två i natt. Hur kan man göra så, liksom när folk har barn.....Jaja


Nu ska jag ta det lugn o varva ner.

Ha det bra!



 


Sötbäbis!!!!!!    


BYE!!!    

Av Jennie Andréasson - 14 maj 2012 18:52

Hejsan!

Vilken blåsig dag det varit idag! Så vi har varit inne nästan hela dagen, var o träffa brorsdottern. Mys!

Sen bara varit hemma typ.

O idag åt min busiga son jord för först gången.
Hörde att han blev tyst o kollar o ser att han är i köket så tog jag upp han o sa "du får inte leka med mammas plantor" o sen när jag vrider han mot mig så ser jag att han tuggar o har fullt med jord runt munnen. Haha, mammas bus!  


Älskling håller på o lägger Wille o jag ska träffa Linnea en sväng!   


   

Så här söt o lycklig såg Wille ut efter en heldag+biltur till Bollnäs, hihi 


BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 12 maj 2012 12:54

hejsan alla!
Imorse fick man lite sovmorgon o vaknade av att Wille ligger o myser med en. Så otroligt mysigt! 

Nu sover han en stund han var så trött, eller ja han har sovit över en halvtimme typ så jag passar på o tar det lite lungt sen när han vaknar blir det full fart igen, hehe  


Älskling är iväg o kollar på en bil med hans föräldrar så får se om han vill köpa den eller ej. 

Men nu ska jag äta nått är så hungrig men orkar inte göra nått så får se hur det blir.  


Ha det så bra! 


 

Mammas cooling!  


BYE!!!  

Av Jennie Andréasson - 11 maj 2012 12:01

Tänke att jag skulle ha en liten frågestund, kolla om det är några som har nå frågor om hur det är o vara ung mamma o sånt.
Bara o fråga skulle vara roligt o få lite frågor!

Fråga på så svarar jag!  


   

Av Jennie Andréasson - 11 maj 2012 11:55

Hejsan alla!
Här är det full fart just nu har vi besök av mamma och min systerdotter. Och Wille busar för fullt!
Så underbart o se han så glad!

Om 9 dagar blir han 10 månader o sen är det bara 2 månader kvar tills han blir 1 år!
Jag fattar inte ett helt år! Gått så otroligt fort!


Man har ju världens underbaraste son!  


   

Alla säger att han är en sån charmör redan nu. Undra hur han blir när han blir stor? Hehe

Då är det bara o hålla koll på han!

Mammas prins!  


BYE!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards