minlillaprins

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Wille Kent Andréasson <3

Av Jennie Andréasson - 27 oktober 2011 19:10

 


Som min rubrik lyder så ska jag berätta om min lille pojke!

Idag är Wille lite över 3 månader. Född 20 juli i år. Vägde 4338 gram och var 53 cm lång. Det var den lyckligaste dagen i mitt liv när han föddes. Men en svår början av graviditeten, tyvärr men sen njöt jag av den. Underbart att känna sparkarna o dom små hickningarna. I november förra året (2010) fick jag reda på att jag var gravid. Inget var planerat, hade precis fyllt 17 år och ville verkligen ha barn o jag hade hoppat av skolan o gick praktik genom IV. Men killen min gillade det inte så mycket att jag var gravid o det blev mycket bråk o tjafs, tyvärr så man mådde väldigt dåligt i början men tillslut säger killen min: "Du får välja det är din kropp".  ( Jag hade till den 10 december att bestämma mig för medicinsk abort) O då visste jag redan att jag ville behålla det för när jag var i v.6+3 fick jag se det lilla som växte i mig o fick tårar i ögonen o tänkte att ingen ska få ta dig ifrån mig o så blev det oxå o jag är så himla lycklig! Älskar min son så himla mycket o inget/ingen kan ta han ifrån mig!  








Det var självklart att folk öppnade sina stora munnar o hade fördommar för att jag var så pass ung men det brydde jag mig inte om. Han är min son o jag vet att jag är en bra mamma till han! Om ni bara skulle veta hur underbart det är att vara mamma så skulle ni förstå. För jag själv vill inte vara typ 30 när jag skaffar barn, jag har alltid velat vara ung mamma sen jag var typ 12 år.


Att vakna till o kolla på Wille när han har vaknat o se det största flinet på hans läppar så blir jag så himla glad o förstår att det är verkligen någon som älskar mig!


Hoppas ni tyckte om det jag skrev. Skriv gärna frågor eller kommentera om ni vill!  

Nu ska jag kolla på tv o mysa med mina pojkar!  

Godnatt på er! BYE!  




// Jennie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie Andréasson - 29 april 2013 22:07

        Du är mitt allt!  

Av Jennie Andréasson - 25 mars 2013 16:30

      Hej alla! Såg nu att den senaste gången jag bloggade var den 4 december. Det var ca 3,5 månad sen!    Men ska försöka uppdatera lite mera nu. Har så mkt som händet just nu.Just nu har jag praktiken o läser en distanskurs. Man har Wille, si...

Av Jennie Andréasson - 4 december 2012 10:27

Hejsan! Var vädigt länge sen jag bloggade! Inte lätt, har mkt o göra. Pluggar,är med familjen o mkt mer. Men det är full fart här som vanligt, men det är så det ska vara!      ja just idag så blev jag hemma med Wille eftersom han är dålig, fe...

Av Jennie Andréasson - 8 oktober 2012 14:15


Hej alla! Nu är det så mkt o tänka på. Ska fixa klart praktiken som ska börja på måndag. Så jobbigt när det blir så mkt samtidigt... O Wille stackarn är snorig o hostig. Tur att jag har denna vecka som typ "ledig vecka" så jag inte missar så mkt. Men...

Av Jennie Andréasson - 7 oktober 2012 21:26

Hej alla! ja, ser nu att det e typ 5 månader sen jag skrev på bloggen så tänkte att jag behöver uppdatera lite kanske    Som ni säkert förstår så har mkt hänt på dom här 5 månaderna. Wille började gå för 5-6 månader sen när han var typ 9-10 må...

Ovido - Quiz & Flashcards