minlillaprins

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Jennie Andréasson - 30 oktober 2011 21:01

Hej!

Har haft det då stressigt allt med dopet o sånt. Men idag hade vi dopet för min älskade lillkille! Gud så dukitg han var men lite konstigt att se han med  klänning. Sen efter fikade vi, jätte mysigt! Fick jätte fina grejer o alla var så glad o roligt att se allihopa tillsammans!

Sen åkte jag o syrran på bio. Jätte trevligt såg svensson svensson. Den var jätte bra! Men nu känner man sig lite trött faktiskt. Stackars Wille var så trött så han somnade när vi åkte ifrån kyrkan så han somnade typ vid fyra o sover fortfarande fast älskling tog upp han när han vaknade men sen somnade han om lika fort så han var helt slut stackarn! Men tror han tyckte det var kul, för han log mot prästen o mina syrror Emelie o Sarah blev faddrar!  


Men nu ska jag kolla på Beck sen sova! Imorgon ska jag o Wille mysa hela dagen, myssssssssss! Älskar min pojk så mycket!  

Älsklingen o min kompis tog kort på oss så får se hur dom blir sen!


Bild: Wille var ca 1 vecka!  

 


Godnatt, BYE!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards