minlillaprins

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Jennie Andréasson - 8 oktober 2012 14:15

Hej alla!
Nu är det så mkt o tänka på. Ska fixa klart praktiken som ska börja på måndag. Så jobbigt när det blir så mkt samtidigt...
O Wille stackarn är snorig o hostig. Tur att jag har denna vecka som typ "ledig vecka" så jag inte missar så mkt.
Men idag iaf så har vi varit hos mamma o jag har varit i skolan o pratat med dom. uschh....


Men Wille stackarn var så trött så han somnade på vägen hem när vi cyklade o sen la jag ner han i sin säng när jag kom hem.
Nu ska jag ta det lite lungt o vila o äta något.   

Men vi hörs senare, kanske.   

 
Här var han bara några timmar gammal, tror han var ca 4 timmar. Det var när mamma o syster Sarah kom upp till bb  
Liten blir stor!   


BYE!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards